
Wat
Duurzaam verbeteren van het commerciële denken & doen van mensen & organisaties.
Kernthema’s
- Klantkennis & klantgerichtheid
- Positionering & profilering
- Efficiency in acquisitie & klantenbinding
- Samenwerking van marketing & sales
Hoe
- Assistentie & advies
- Inspiratiesessies
- Praktijkprogramma's
- Workshops & trainingen
- Coaching & klankborden
De stijl van Kyboko
- Focus op jou: wat heb jij nodig?
- Pragmatisch & praktisch: je kom uit je stoel en in actie
- Meten = weten = leren = verbeteren
- Geen geneuzel, wel humor
Waarom
Onze drijfveren
- Vergroot je comfort zone
Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg. Is dat nog genoeg om komende maand net zo succesvol te zijn ....? - Verbeteren
Benut het potentieel (van jezelf, je team, je organisatie) om effectiever, waardevoller, efficiënter, sneller, beter etc. te worden.
Als jij het niet doet, zal je concurrent jouw plek innemen. - Relaties gaan vóór commercie
Klantrelaties zijn basis van uw business; zonder relatie geen business.
Kennis van klanten is cruciaal startpunt. - Blijf in beweging, blijf kijken
Want stilstand is achteruitgang; beweeg mee met je klant, blijf je concurrent 1 stap voor.
Blijf kritisch vragen stellen over jezelf en aan jezelf (en je team, je organisatie).